loading...
خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل باکارت بانک ملت
س بازدید : 3 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

خرید شارژ 
                                                ایرانسل

 

آیا هنگامی که می خواهید اطلاعات مهم و کلیدی شرکت‌تان را انتقال دهید، نگران ریسک‌های امنیتی (دزدیده یا دستکاری شدن داده ها) هستید و نیاز خرید شارژ مستقیم ایرانسل به یک کانال ارتباطی امن و اختصاصی برای انتقال اطلاعات دارید؟
هنگامی که دستگاه‌های شما سخن خرید شارژ مستقیم ایرانسل می‌گویند...
• VPN: در این روش خرید شارژ مستقیم ایرانسل اطلاعات از طریق یک کانال امن و اختصاصی (VPN) بر بستر اینترنت به اینترانت شرکت ارسال می گردند.
آیا وقتی بیرون از دفتر کارتان هستید دسترسی داشتن به نامه های الکترونیک، قرارهای ملاقات، مستندات مهم و دیگر امکانات WAN یا LAN می تواند تأثیر زیادی بر روی اثربخشی، بهره وری و خدمت دهی شما به خرید شارژ مستقیم ایرانسل مشتریان‌تان داشته باشد؟
ایرانسل به عنوان اولین و تنها ارائه دهنده M2M در ایران، هم اکنون نیاز بسیاری از شرکت‌های داخلی را به مدیریت سیستم‌های خود، به گونه‌ای جدید پاسخ داده‌ است. شرکت‌هایی که به دنبال مدیریت متمرکز و یکپارچه خرید شارژ مستقیم ایرانسل ادوات و ماشین‌آلات دور و نزدیک خود، به گستردگی کل کشور یا یک شهر کوچک، هستند می‌توانند به M2M ایرانسل به عنوان یکی از گزینه‌های ایده‌آل خود بیاندیشند.
با استفاده از APN در هر نقطه ای که تحت خرید شارژ مستقیم ایرانسل پوشش شبکه تلفن همراه باشد، می توانید از طریق سیم‌کارت‌های‌ ایرانسل و شبکه GPRS در یک کانال ارتباطی امن و اختصاصی (مجزا از شبکه اینترنت) به شبکه شرکت‌تان متصل شوید.
در یک چشم‌انداز نزدیک، شاهد رشد پرسرعت راهکارها و کاربردهای M2M در دنیای صنعت و کسب‌وکار خواهیم بود. در حال حاضر در سراسر دنیا و به ویژه در ایران بسیاری خرید شارژ مستقیم ایرانسل از شرکت‌های کوچک و بزرگ، رویکردی ویژه به این راهکار جدید با هدف افزایش بهره‌وری منابع و همچنین تسهیل فرآیندهای تکنولوژیک خود داشته‌اند.
مشترکین گرامی، برای انتقال شکایات، پیشنهادات و یا خرید شارژ مستقیم ایرانسل انتقادات ارزنده خود می‌توانید از طریق پست الکترونیکی voiceofcustomer@mtnirancell.ir با ما در تماس باشید و ما را در بهبود هرچه بیشتر سطح ارائه خدمات، یاری کنید
هزاران کارکرد نظیر مدیریت ناوگان، قرائت خرید شارژ مستقیم ایرانسل دستگاه‌های اندازه‌گیری راه دور، مدیریت امنیت شعبات دور و نزدیک یک سازمان، کنترل دستگاه های فروش خودکار (vending machines)، مدیریت ابزارآلات مربوط به کنترل ترافیک شهری، سیستم‌های هوشمند مدیریت ساختمان، مانیتورینگ تجهیزات صنعتی و شماری فراوان از این دست، تنها بخش اندکی از امکانات بالقوه‌ای است که M2M ایرانسل در اختیار شما قرار می‌دهد.
جهت اطلاع در مورد نحوه سفارش محصول، خرید شارژ مستقیم ایرانسل اینجا کلیک کنید.
خرید شارژ مستقیم ایرانسل ارتباط مستقیم (Point to Point): در این روش اطلاعات به کمک یک ارتباط مستقیم (Point to Point) با استفاده از بسترهای ارتباطی همچون فیبر نوری یا بی‌سیم به اینترانت شرکت ارسال می گردند. به این ترتیب اطلاعات بر بستر اینترنت منتقل نمی شوند و در صورتی که اینترنت قطع شود انتقال اطلاعات تحت تأثیر قرار نمی‌گیرد.
با استفاده از M2M ایرانسل، دسترسی به بسیاری از ماشین‌آلات که در مناطق مختلف به صورت ثابت و متحرک قرار خرید شارژ مستقیم ایرانسل دارند تسهیل شده و مدیریت آنها به طور متمرکز و با هزینه-های بسیار پایین‌تر امکان‌پذیر می‌باشد. دسترسی به منابع و آگاهی از وضعیت آنها در هر لحظه مزیتی است که می‌تواند بسیاری از مشکلات عملیاتی سازمان‌ها را مرتفع سازد.
بستری نو برای متحول نمودن بیش از پیش کسب‌وکارتان در قالب برقراری شبکه امن ارتباطی تلفن همراه، هدیه‌ای است به شما خرید شارژ مستقیم ایرانسل از سوی ایرانسل.
شرکت‌ها می توانند جهت انتقال ترافیک APN از شبکه تلفن همراه خرید شارژ مستقیم ایرانسل به شبکه داخلی خود، از دو روش مختلف استفاده کنند:
نحوه انتقال ترافیک: خرید شارژ مستقیم ایرانسل

برچسب ها خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک ملی , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک ملت , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک مسکن , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک تجارت , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک پاسارگاد , خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک پارسیان , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک اقتصادنوین , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک کشاورزی , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک مهر , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک آینده , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک سپه , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک رفاه , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک صادرات , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک انصار , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک سامان , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک سرمایه , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک سینا , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک کارآفرین , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک کارآفرینی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 21
  • بازدید کلی : 248