loading...
خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل باکارت بانک ملت
س بازدید : 4 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

خرید شارژ 

                                                ایرانسل

 

با استفاده از این سرویس می توانید بطور همزمان با حداکثر پنج نفر دیگر صحبت کنید. مهم نیست که این افراد در کدام شهر/منطقه هستند و یا از چه شبکه مخابراتی استفاده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی می‌نمایند.
لطفا توجه داشته باشید که طبق خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی دستورالعمل صادره از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، با هر کد ملی امکان ثبت تنها ۱۰ سیم کارت به نام هر شخص حقیقی وجود دارد.
در صورت عدم پرداخت صورت‌حساب در این دوره ۵۷ روزه، مشترک وارد دوره تعلیق کامل می شود که در آن خط مشترک به طور کامل قطع می گردد. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی اگر مشترک ۵۱ روز در حالت تعلیق کامل باقی بماند، شماره تلفن همراه (و حساب او) از شبکه حذف می گردد. 
برای کسب اطلاعات بیشتر با خدمات مشترکین با شماره ۷۰۰ با استفاده از تلفن همراه ام تی ان ایرانسل خود تماس خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی بگیرید.
قوانین قطع خدمات دائمی: خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی
این سرویس به شما امکان می دهد تا در موقع لازم و بنابر صلاحدید خودتان از برقراری و یا خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی دریافت تماس جلوگیری نمایید.
• استفاده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی از GPRS
کنفرانس تلفنی: خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی
کافی است برای فعال نگه داشتن خط خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی خود در هر ۹۰ روز یکی از فعالیت های زیر را انجام دهید:
• ارسال یا دریافت پیام کوتاه (SMS) و پیام چند خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی رسانه ای
این سرویس به شما امکان می دهد تا قبل از پاسخ دادن به تلفن همراهتان، شماره خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی شخص تماس گیرنده را ببینید.
سرویس شناسایی تماس گیرنده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی (CLIP):
خدمات ام تی ان ایرانسل ممکن است بدون هیچ تذکر قبلی تغییر یافته، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی اضافه شده و یا کاهش یابند.
هزینه این تماس صرفنظر از مدت زمان مکالمه معادل هزینه یک دقیقه تماس ام تی ان ایرانسل به ام تی ان خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی ایرانسل می باشد.شما همچنین می توانید از هر خط دیگری با شماره ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرید. این تماس ها بر اساس نرخهای تعیین شده توسط اپراتورهای دیگر محاسبه میگردند.
تمام حقوق برای ام تی ان ایرانسل محفوظ می باشد و این مطالب نباید به هیچ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی نحوی مورد بهره برداری قرار گرفته و یا بدون اجازه کتبی از ام تی ان ایرانسل به طور کامل یا جزئی مورد کپی برداری قرار بگیرد.
سرویس مسدود نمودن خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی تماس:
• دریافت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی یا برقراری تماس
اگر مشتری در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی مدت ۲۸ روز صورت‌حساب خود را پرداخت ننماید، شماره تلفن همراه او به مدت ۵۷ روز به حالت تعلیق یک طرفه در خواهد آمد. در این حالت مشتری تنها قادر به دریافت تماس و SMS خواهد بود.
به عبارت دیگر، هیچ شخص حقیقی قادر نخواهد بود با یک خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی کد ملی نسبت به ثبت نام بیش از۱۰ سیم کارت اقدام نماید.
تماس خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی بین المللی:
قوانین قطع خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی خدمات اعتباری:
با هر کسی در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی هر جای دنیا که باشید با استفاده از تلفن همراهتان تماس بگیرید. کافیست از داشتن اعتبار کافی و کد بین المللی صحیح اطمینان حاصل فرمایید.
انتقال تماس خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی تلفنی:
اطلاعات موجود در این سایت تنها به منظور اطلاع خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی رسانی بوده و ایجاب آور برای ایجاد تعهد نمی باشد.
شما می توانید تماسهای خود را با استفاده از این سرویس به هر شماره تلفن دیگری بجز تلفن همراه خود منتقل کنید. همچنین می توانید انتقال تماس را برای حالت های مختلف (عدم دسترسی، اشغال بودن، عدم پاسخگویی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی و یا انتقال دائمی ) تنظیم کنید.
• شارژ مجدد خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی
با خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی اینکه ام تی ان ایرانسل تمام سعی خود را به کار گرفته تا صحت این اطلاعات را تضمین نماید ولی نمی تواند در قبال هیچ هزینه، ضرر و یا خساراتی که در نتیجه اشتباه تایپی، اطلاعات نادرست و یا تغییرات به عمل آمده متوجه کسی شده مسئول باشد.
اطلاعیه محدودیت در تعداد سیم کارت های تحت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی مالکیت
در غیر اینصورت خط تلفن به همراه اعتبار خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی موجود و دیگر سرویس های اختصاص یافته قطع و ضبط خواهد شد.

برچسب ها خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک ملت , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک مسکن , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک تجارت , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک پاسارگاد , خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک پارسیان , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک اقتصادنوین , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک کشاورزی , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک ملی , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک مهر , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک آینده , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک سپه , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک رفاه , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک صادرات , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک انصار , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک سامان , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک سرمایه , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک سینا , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک کارآفرین , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک کارآفرینی , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک ملی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 7
  • بازدید کلی : 234