loading...
خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل باکارت بانک ملت
س بازدید : 3 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

خرید شارژ 







                                                ایرانسل

امـکان به اشتـراک گـذاری یک مـودم بین کاربران متعدد، سـرویسـی اسـتثنایی و منحصر به فرد است که ایرانسل در اختیار کاربران شارژ مستقیم ایرانسل وایمکس خـود قرار می دهد.
پس از تماس شما با گروه فروش ما از طریق wimaxsales@mtnirancell.ir و ارائه درخواست، این گروه با بررسی و تحلیل شرایط شرکت شما، نسبت به طراحی یک ساختار شارژ مستقیم ایرانسل طبقاتی اقدام خواهد کرد.
شما می توانید برای شرکت خود یک پروفایل ایجاد نمایید که شارژ مستقیم ایرانسل در راس آن مدیریت شرکت قرار داشته باشد. پروفایل (مدیر)، مرجعی است که بنا به صلاحدید خود زیرشاخه ها را تغذیه می نماید. واحد های مختلف شرکت (منابع انسانی، بازاریابی، فروش و غیره) که مسئول پرداخت صورتحساب ها و هزینه اینترنت است و قادر است جزییات مصرف همه کارکنان را کنترل نماید.
شارژ مستقیم ایرانسل اشتراک مودم وایمکس
طراحی شارژ مستقیم ایرانسل ساختار سلسله مراتبی
همچنین، پروفایل (مدیر) نقش کنترل کننده روی کل ساختار طبقاتی خواهد داشت، اما نقشی در پرداخت صورتحساب ها نخواهد داشت. برجسته ترین جنبه این سرویس برای شرکت ها، این است که به مدیران و واحد های مختلف این شارژ مستقیم ایرانسل امکان را می دهد که بنا به خواست و صلاحدید خود، اینترنت را میان بخشها و کارکنان خود توزیع نمایند، به گونه ای که تمامی نیازها و محدودیت ها کاملا در نظر گرفته شود.
همچنین، پروفایل (مدیر) نقش کنترل کننده شارژ مستقیم ایرانسل روی کل ساختار طبقاتی خواهد داشت، اما نقشی در پرداخت صورتحساب ها نخواهد داشت.
مهم نیست که شما شارژ مستقیم ایرانسل کجا هستید، چرا که می توانید با استفاده از یک مودم ایرانسل و شناسه وایمکس خود به راحتی به اینترنت متصل شوید. بطور مثال، اگر در جایی هستید (مسافرت، منزل دوستان، غیره...)
برجسته ترین جنبه این سرویس برای شرکت ها، این است که به مدیران و واحد های مختلف این امکان را می دهد که بنا به خواست و صلاحدید خود، اینترنت را میان بخشها و کارکنان خود توزیع نمایند، به گونه ای که تمامی نیازها و محدودیت ها کاملا در نظر گرفته شود.حساب نامیده می شوند، از طرف پروفایل تغذیه می شوند. شرکت می تواند به هر تعداد که می خواهد زیرمجموعه یا حساب داشته باشد. شارژ مستقیم ایرانسل
این تکنولوژی نوین (اشتراک مودم بدون مداخله در پهنای باند دیگر کاربران) می تواند در شرایط بسیاری مورد استفاده شارژ مستقیم ایرانسل قرار گیرد.
توجه داشته باشید که حساب، منبعی است که مسئول پرداخت شارژ مستقیم ایرانسل صورتحساب ها و هزینه اینترنت است و قادر است جزییات مصرف همه کارکنان را کنترل نماید.
تائیدیه ارسالی از جانب وی نیز از طریق پیام کوتاه، پست شارژ مستقیم ایرانسل الکترونیک و یا پورتال کنترل حساب اینترنتی برای کاربر جدید ارسال خواهد شد.
در شارژ مستقیم ایرانسل صورتی که شما از یک مودم مشترک استفاده می کنید، می بایست تنها هزینه طرح انتخابی خود را بپردازید و نیازی به پرداخت هزینه های اضافی نظیر بهای مودم و غیره نمی باشد.
اشتراک مودم بدون کاهش پهنای باند (برای شارژ مستقیم ایرانسل اولین بار در ایران)
لطفا توجه نمایید شارژ مستقیم ایرانسل که کاربر متقاضی، پیش از دریافت پاسخ از مالک مودم قادر به انجام سایر مراحل ثبت نام نمی باشد.
آنگاه هر حساب نیز زیرشاخه های خود را خواهد داشت که همان کارکنان هستند. هر کارمندی در این طبقه بندی، یک کاربر نهایی محسوب می شود و به این ترتیب شارژ مستقیم ایرانسل حساب (واحدهای شرکت) قادر خواهد بود تا اینترنت را با سرعت ها و محدودیت های مصرفی متفاوت در اختیار کاربران نهایی خود قرار دهد.
که شخصی در آن از کاربران سرویس وایمکس ایرانسل است، می توانید به سادگی و تنها با وارد کردن شناسه کاربری خود، از طریق مودم وی به اینترنت بی سیم خود دسترسی داشته و از اعتبار حساب خود استفاده نمایید. در به اشتراک گذاشتن مودم، هیچ کس از پهنای باند دیگری استفاده نمی کند و شما پهنای باند خود را با دیگران به اشتراک شارژ مستقیم ایرانسل نمی گذارید.
فرض کنید که شما در یک مجتمع مسکونی ساکن هستید و به همراه چند تن از همسایگان خود قصد استفاده از خدمات ما را دارید. خبر خوب این است که هر کدام از شما به تنهایی نیاز به یک مودم جـداگانه ندارید، چرا که فناوری وایمکس ما، به چندین کاربر این امکان را می دهد تا بدون کاهش سرعت، بطور همزمان شارژ مستقیم ایرانسل از یک مودم مشترک و از سرعت اختصاصی طرح تعرفه انتخابی خود استفاده کنند.
اشتراک مودم فقط در صورت تایید مالک مودم مجاز می باشد، در غیر اینصورت کاربر جدید شارژ مستقیم ایرانسل می بایست با مراجعه به سرویس کنترل حساب اینترنتی خود، نحوه مالکیت مودم در فرم پیش ثبت نام را تغییر داده و یا آدرس MAC جدیدی را وارد نماید.
یکی از خدمات برجسته ای که ایرانسل از طریق سرویس وایمکس خود به شرکت شما ارائه می دهد، قابلیت ایجاد ساختاری سلسله مراتبی شارژ مستقیم ایرانسل از کاربران است که از سطح فوقانی شرکت آغاز شده و تا رده های پایین تر که همان کارمندان هستند، ادامه می یابد.
در صورتی که در هنگام ثبت نام، گزینه مودم اشتراکی را انتخاب می شارژ مستقیم ایرانسل کنید، نیازمند ارائه شناسه وایمکس مالک مودم و آدرس MAC مودم هستید، که در این حالت مالک مودم پس از درخواست شما، از طریق پورتال کنترل حساب اینترنتی (e-Care) و یا از طریق پیام کوتاه از ارسال درخواست اشتراک مطلع خواهد شد.

برچسب ها خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک ملت , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک مسکن , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک تجارت , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک پاسارگاد , خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک پارسیان , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک اقتصادنوین , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک کشاورزی , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک ملی , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک مهر , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک آینده , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک سپه , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک رفاه , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک صادرات , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک انصار , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک سامان , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک سرمایه , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک سینا , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک کارآفرین , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک کارآفرینی , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک ملی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 15
  • بازدید کلی : 242