loading...
خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل باکارت بانک ملت
س بازدید : 4 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

خرید شارژ

ایرانسل

نشان مجمع جهانی نشان منتخب به ایرانسل اعطا خریدشارژ مستقیم ایرانسل شد
۱۸ آذرماه ۹۱ در مراسم اختتامیه مجمع جهانی نشان منتخب، ایرانسل به عنوان تنها شرکت پیشرو در حوزه فناوری خریدشارژ مستقیم ایرانسل اطلاعات و ارتباطات ایران انتخاب و تندیس زرین این مجمع به ایرانسل اعطاء شد.
ايرانسل نانو سيم‌کارت عرضه خریدشارژ مستقیم ایرانسل مي‌کند
اين سيم‌کارت‌هاي نسل جديد با قيمت ۶ هزار تومان بهاي سيم‌کارت، به همراه ۱۰هزار تومان اعتبار اوليه ارائه مي‌شوند که با احتساب ۴هزار تومان حق الزحمه خریدشارژ مستقیم ایرانسل شرکت پست جهت تحويل در محل سکونت مشترک، دريافت مدارک و تکميل ثبت نام، در مجموع ۲۰هزار تومان هزينه خواهد داشت.
بهاي سيم کارت‌هاي معمولي ايرانسل شامل هيچگونه تغييري نمي‌شود. همچنين مشترکين ايرانسل که داراي نسل جديد گوشي‌ها و ابزارهاي ارتباطي بوده ولي پيش از اين، يکي خریدشارژ مستقیم ایرانسل از سيم کارت‌هاي معمولي ايرانسل را خريداري کرده اند هم مي‌توانند از طريق مراجعه به مراکز خدمات ايرانسل، براي تغيير سيم کارت خود درخواست داده و نانوسيم ايرانسل تهيه کنند.
در مراسم اختتامیه همایش دو روزه مجمع جهانی برند، علاوه بر دکتر جمشید پژویان – رییس شورا و مرکز ملی رقابت ایران – چند تن از اساتید و سخنرانان برجسته بین المللی از جمله مدیر کل توسعه و تعالی فیلیپس، موسس و بنیانگذار انجمن سخنرانان حرفه ای مدیریتی جهان در استرالیا، مدیر خریدشارژ مستقیم ایرانسل برخی از برندهای جهانی از جمله گپ و پولو و جمعی از کارشناسان، پژوهشگران و صاحبان صنایع کشورمان نیز حضور داشتند.
مجمع جهانی نشان منتخب با همکاری انجمن بهره وری خریدشارژ مستقیم ایرانسل ایران، انجمن کیفیت ایران و انجمن فناوری ایران، روزهای ۱۷ و ۱۸ آذرماه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.
ايرانسل از ۲۴ تا ۲۷ آبان ماه سالي جاري و در سالن اختصاصي ۲۷ محل دائمي برگزاري نمايشگاههاي بين المللي تهران، جديدترين محصولات و خریدشارژ مستقیم ایرانسل خدمات خود را به همراه راهکارهاي منحصر به فرد سازماني به بازديدکنندگان نمايشگاه ايران تلکام ۲۰۱۲ معرفي خواهد کرد.به عنوان تنها شرکت در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران
همزمان با برگزاري نمايشگاه ايران تلکام ۲۰۱۲ و براي نخستين بار در ايران و همگام با آخرين فناوري‌هاي روز دنيا، ايرانسل اقدام به عرضه «نانوسيم‌کارت» به عنوان نسل جديد خریدشارژ مستقیم ایرانسل سيم‌کارت‌ها، به کاربران نسل تازه ابزارهاي ارتباطي مي‌کند.
همزمان با نمايشگاه تلکام خریدشارژ مستقیم ایرانسل ۲۰۱۲ و براي نخستين بار در ايران
به گزارش روابط عمومي ايرانسل، نانوسيم‌کارت‌هاي اعتباري ايرانسل همزمان با نمايشگاه ايران تلکام ۲۰۱۲ از طريق وب سايت رسمي ايرانسل به متقاضيان عرضه خریدشارژ مستقیم ایرانسل خواهد شد.
علاوه بر ایرانسل، بانکهای ملی، مسکن و خریدشارژ مستقیم ایرانسل تجارت نیز به جهت عملکرد درخشان، موفق به دریافت تندیس نخستین مجمع جهانی برند شدند.
استفاده از نسل جديد گوشي‌ها و ابزارهاي ارتباطي، مستلزم دارا بودن سيم‌کارت‌هاي ويژه اين دستگاه‌ها در سايز کوچکتر مي‌باشد. «ميکروسيم» ايرانسل، پيش از اين در اندازه کوچک و سازگار با گوشي‌ها و ابزارهاي ارتباطي نسل جديد همچون iPad و iPhone به کاربران فناوري‌هاي جديد عرضه شده بود. اکنون ايرانسل با عرضه نانوسيم کارت، به عنوان جديدترين نسل سيمکارتهاي ويژه تلفن‌ها خریدشارژ مستقیم ایرانسل و تبلت‌هاي پيشرفته، به نياز کاربران اين ابزارها پاسخ داده است.
براساس اين گزارش، اين نوع سيم کارت، ۴۰ درصد کوچکتر از ميکروسيم بوده و داراي ابعاد ۱۲.۳ ميليمتر (طول) خریدشارژ مستقیم ایرانسل در ۸.۸ ميليمتر (عرض) و با ضخامت ۰.۶۷ ميليمتر است.
ایرانسل به عنوان یکی از مجموعه های دارای توانمندی های علمی و عملی و نیز به عنوان یکی از پیشگامان و نام های درخشان خریدشارژ مستقیم ایرانسل صنعت و تجارت کشور، در جمع ۱۰۰ واحد ملی، به عنوان تنها شرکت پیشرو در ارائه خدمات نوین در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران موفق به دریافت تندیس زرین این مجمع شد.
پيش از اين با کم شدن حجم سيمکارت‌ها، ميکروسيم به عنوان يک خریدشارژ مستقیم ایرانسل سيم کارت کوچکتر براي گوشي و تبلت هاي پيشرفته به بازار تکنولوژي عرضه شده بود اما در نانوسيم کارت، ضخامت نيز تغيير يافته و در مقايسه با ميکروسيم کارت، نانوسيم ۱۵ پيکوسانتيمتر نازک تر شده است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 25
  • بازدید کلی : 252