loading...
خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل باکارت بانک ملت
س بازدید : 3 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)

خرید شارژ 



                                                ایرانسل

 

شماره خرید اتوماتیک شارژ ایرانسل پشتیبانی: ۰۲۱۸۸۷۳۶۰۶۴
در این مسابقه کاربر می تواند با ارسال جملاتی خرید اتوماتیک شارژ ایرانسل مرتبط با موضوع مسابقه و یا جملات زیبا و جدید امتیاز خود را افزایش دهد.
امتیاز این خرید اتوماتیک شارژ ایرانسل جمله زیبا: ۲۰۰۰
۱. از کد استراتژی برد با ارسال DM ۰ یعنی ارسال عدد صفر(۰) بعد از کد پاسخ مسابقه به ۸۲۸۲ بهره بگیرد. خرید اتوماتیک شارژ ایرانسل با ارسال این کد، در ارتباط با کلیدیارهای مسابقه و نحوه امتیازدهی و چگونگی دریافت آخرین سئوالی که در مسابقه شرکت کردید راهنمایی می شوید.
توجه: جوایز با کسر کسورات قانونی به برندگان اهدا خرید اتوماتیک شارژ ایرانسل می گردد.
کلیدیارهای راهنما چه کارهایی می توانند انجام دهند و چه کدهایی دارند؟- خرید اتوماتیک شارژ ایرانسل تمامی کلیدیارها به شماره۸۲۸۲ارسال شوند.
۲. نمایشگاه جملات زیبا: DM خرید اتوماتیک شارژ ایرانسل ۶۰۶۰
نحوه اعلام نتایج مسابقه به برندگان:از طریق تماس تلفنی از شماره ۰۹۳۵۱۰۰۰۰۰۰ از طرف ایرانسل به برندگان اطلاع رسانی می شود خرید اتوماتیک شارژ ایرانسل و بعد از انجام قرعه کشی، اسامی برندگان روی سایت کلید و ایرانسل قرار خواهد گرفت.
قابل توجه شرکت کنندگان در مسابقات پیامکی ویترین ایرانسل خرید اتوماتیک شارژ ایرانسل
کلیدیار خرید اتوماتیک شارژ ایرانسل راهنما
ضمنا برندگان بعد از اتمام مسابقه و اعلام نتایج بصورت تلفنی یا از طریق سایت، ۳۰روز مهلت دارند که مدارک خود را ارائه دهند. بدیهی خرید اتوماتیک شارژ ایرانسل است پس از پایان مهلت مقرر مؤسسه فرهنگی دیجیتال کلید طلایی هیچگونه مسئولیتی در قبال تحویل جوایز به برندگان نخواهد داشت.
جوایز قرعه کشی(امتیاز بیشتر=شانس بیشتر؛ در صورتیکه هر خرید اتوماتیک شارژ ایرانسل کاربر به تعداد بیشتری سئوال پاسخ دهد، امتیاز بیشتری کسب خواهد نمود و با توجه به اینکه جوایز قرعه کشی به میزان امتیاز کسب شده بستگی دارد شانس شرکت کننده در برنده شدن افزایش خواهد یافت) :
توجه: لازم به ذکر است نحوه به کارگیری کلیدیارهای کیوردهای دیگر مسابقه در طول خرید اتوماتیک شارژ ایرانسل مسابقه به کاربر توضیح داده می شود.
بین کاربرانی که حداقل در مجموع مسابقات به خرید اتوماتیک شارژ ایرانسل ۷۰ سوال پاسخ داده اند
اهداء جوایز در ویترین ایرانسل حداکثر ۳ماه پس از تاریخ پایان خرید اتوماتیک شارژ ایرانسل مسابقه همان دوره می‌باشد.
نحوه خرید اتوماتیک شارژ ایرانسل امتیازدهی:
در خرید اتوماتیک شارژ ایرانسل این مسابقه مضمونی به نام "کلیدیار" به کاربر معرفی می شود که در هر مرحله از مسابقه در کنار کاربر می باشد و به کاربر کمک می کند تا امتیاز، اطلاعات و سطح دانش وی افزایش یابد؛
راهنمای کلیدیارها و افزایش امتیاز مربوط خرید اتوماتیک شارژ ایرانسل به کد DMF
۲-نرم افزار خرید اتوماتیک شارژ ایرانسل بین حروف کوچک و بزرگ تفاوتی قائل نیست.
با پاسخ به سئوالات امتیاز مشخصی کسب می کنید ولی اگر بخواهید امتیاز خود را افزایش دهید و یا کسری امتیازی که با پاسخ غلط برای شما خرید اتوماتیک شارژ ایرانسل منظور گردیده، جبران کنید می توانید از کلیدیارهای دارای امتیاز کمک بگیرید، نحوه کسب امتیاز به شرح جدول ذیل می باشد:توجه: نحوه امتیازدهی در همه کلیدواژه ها یکسان می باشد.
جایزه ویژه قرعه کشی باشگاه مسابقات پیامکی خرید اتوماتیک شارژ ایرانسل کلید:۲ کمک هزینه خرید خودرو به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال
توجه: هر شرکت کننده فقط می تواند یک جایزه در هر مسابقه برنده شود. یعنی اگر به عنوان مثال شرکت کننده ای به همه سئوالات تمام مسابقه پاسخ دهد، در همه مراحل قرعه کشی شرکت داده می شود، ولی خرید اتوماتیک شارژ ایرانسل اگر برنده بیش از یک جایزه در یک مسابقه شود، بهترین جایزه به او اهدا می شود، و جوایز دیگر به فرد جایگزین تعلق می گیرد.
مثال:DM ۶۰۶۰ zendegi zibast ey ziba خرید اتوماتیک شارژ ایرانسل DMsand , ziba andishan be zibaee resand

برچسب ها خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک ملت , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک مسکن , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک تجارت , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک پاسارگاد , خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک پارسیان , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک اقتصادنوین , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک کشاورزی , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک ملی , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک مهر , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک آینده , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک سپه , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک رفاه , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک صادرات , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک انصار , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک سامان , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک سرمایه , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک سینا , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک کارآفرین , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک کارآفرینی , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک ملی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 10
  • بازدید کلی : 237