loading...
خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل باکارت بانک ملت
س بازدید : 5 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)

خرید شارژ







ایرانسل

ر اساس این سرویس، رفع نیاز مشترکین تجاری به خرید سخت افزار PBX، کاهش چشمگیر هزینه مکالمات، طبقه بندی شماره گیری داخلی، ارتباطات داخلی بین شعب و نمایندگی ها، خرید شارژ مستقیم ایرانسل تماس با شماره داخلی یا شناسه وایمکس و ... جنبه های نوینی از قابلیت های تجاری و شرکتی وایمکس را به کاربران عرضه می کند.
در مراسم رونمایی از محصولات و خدمات جدید ایرانسل اعلام شد که به دلیل استقبال گسترده مشترکین از سرویس «آهنگ پیشواز»، هم اکنون نسخه شرکتی این سرویس نیز خرید شارژ مستقیم ایرانسل جهت استفاده مشترکین تجاری راه اندازی شده است.
رونمایی از «درگاه خدمات مبتنی بر موقعیت» به عنوان سرویسی جهت آگاهی از موقعیت مکانی کارکنان، ماشین آلات، پخش کننده ها و دیگر منابع و افراد به همراه قابلیت تعریف سیستم ها و فرآیندهای شرکتی و تعریف خدمات جدید آخرین بخش خرید شارژ مستقیم ایرانسل از مراسم این روز بود.
این آهنگ پیشواز مشابه رزومه صوتی شرکت یا کارت ویزیت هر یک از پرسنل عمل می کند و می تواند جایگاه برند شرکت مصرف کننده را ارتقاء دهد. به این ترتیب هنگامی که افراد، منتظر برقراری تماس با کارکنان بخش فروش، پشتیبانی و دیگر بخش های شرکت هستند و توجه آنها معطوف به لحظه برقراری تماس است به جای صدای «بوق ... بوق... » یکنواخت و همیشگی، آهنگ پیشواز شرکت را خواهند شنید و با جدیدترین محصولات، تخفیف ها یا خرید شارژ مستقیم ایرانسل طرح های ویژه آن شرکت آشنا می شوند.
آنطور که ایرانسل اعلام کرد، افزایش شفافیت در مدیریت ناوگان، تسهیل و بهبود برنامه ریزی منابع، افزایش سرعت عکس العمل در موقعیت های اضطراری، ایجاد فرصت های جدید برای خرید شارژ مستقیم ایرانسل شرکت ها جهت ارائه خدمات نوین، افزایش وفاداری مشتریان با توجه به اطمینان آنها از ارائه خدمات مورد نیاز در هر مکان، بازتعریف بهینه سیستم های داخلی شرکت با امکانات و فرآیندهای مبتنی بر موقعیت از جمله مزایای ویژه این سرویس بود.
ایرانسل اعلام کرد خرید شارژ مستقیم ایرانسل که مدیریت ناوگان، قرائت دستگاه¬های اندازه¬گیری از راه دور ،مدیریت امنیت شعبات دور و نزدیک یک سازمان، کنترل دستگاه های فروش خودکار (vending machines)، مدیریت ابزارآلات مربوط به کنترل ترافیک شهری، سیستم¬های هوشمند مدیریت ساختمان و مانیتورینگ تجهیزات صنعتی از جمله حوزه های کاربرد این سرویس محسوب می شود. بنا بر اطلااعات منتشر شده درباره این سرویس، با استفاده از آن، دسترسی به بسیاری از ماشین¬آلات که در مناطق مختلف به صورت ثابت و متحرک قرار دارند، تسهیل شده و مدیریت آنها به طور متمرکز و با هزینه¬های بسیار پایین¬تر امکان¬پذیر خواهد شد.
شرکت ایرانسل در مراسم رونمایی از محصولات جدید خود از راه اندازی سرویسی به نام «سیستم ماشین به ماشین خرید شارژ مستقیم ایرانسل (M2M)» خبر داد و اعلام کرد: بر اساس این سرویس جدید، امکان مدیریت یکپارچه و هوشمند ادوات و ماشین آلات از راه دور کارخانجات و شرکت های خدماتی فراهم شده است.
سیستم خرید شارژ مستقیم ایرانسل ماشین به ماشین (M2M)
پیام خرید شارژ مستقیم ایرانسل پیشواز شرکتی
رونمایی از خدمات ارزش افزوده بر بستر خرید شارژ مستقیم ایرانسل تلفن اینترنتی وایمکس ایرانسل به عنوان جایگزین سیستم سنتی تلفن داخلی شرکت ها، جنبه های تجاری نوینی از اینترنت بی سیم را در کانون توجه فعالان اقتصادی قرار داد.
سرویس ارزش افزوده خرید شارژ مستقیم ایرانسل تلفن اینترنتی وایمکس ایرانسل
درگاه خدمات خرید شارژ مستقیم ایرانسل مبتنی بر موقعیت
بر این اساس، شرکت ها و موسسات می توانند با استفاده از سرویس «پیام پیشواز شرکت»، آهنگ یا صوتی ویژه را متناسب با اهداف و ارزش های شرکت خود بر روی خطوط ایرانسل کارکنان کنند. خرید شارژ مستقیم ایرانسل
تعریف گروه های مختلف با هر عنوان، امکان جدا سازی هزینه تماس های کاری و غیر کاری و تعریف مراکز هزینه مختلف، تعریف مراکز هزینه مختلف برای نگهداری حساب های شرکت جهت کنترل هزینه ها، اضافه کردن تلفن های همراه شخصی افراد برای جداسازی هزینه تماس های شخصی و کاری، استفاده از طرح های تشویقی مختلف برای تماس های شخصی خرید شارژ مستقیم ایرانسل و کاری مشترکان مختلف، طرح شماره کوتاه متفاوت در هر گروه به اختیار مشترک، متوقف کردن محاسبه تماس های کاری در رومینگ،امکان تعریف سیاست های مالی و حسابداری (مراکز هزینه)، امکان کنترل هزینه های تماس های کاری وامکان تعریف انتقال تماس تا ۵ بار، از جمله مزایای ویژه این سرویس به شمار می رود

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 12
  • بازدید کلی : 239