loading...
خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل باکارت بانک ملت
س بازدید : 3 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

خرید شارژ 



                                                ایرانسل

 

تبادل اطلاعات بین فرستنده و گیرنده به صورت Line-of-sight و Non-line-of-sight انجام می‌شود. این فناوری قابلیت هماهنگی با فناوری‌های دیگری که اکنون در حال استفاده است را دارد مانند امکان اتصال به لینک‌های کابلی T1،E1 و DSL. جالب این‌که برای استفاده از این فناوری، نیازی به تعویض امکانات وسایلی مانند لپ‌تاپ‌ها نیست و قابلیت سازگاری با فناوری‌هایی مانند Wi-Fi می تواند بدون اختلال در کار، مزایای بسیاری را برای خرید شارژ مستقیم ایرانسل کابران فراهم کند. به‌علاوه پشتیبانی از توپولوژی‌های تحت استانداردIEEE مانند Token Ring و نیز ساختارهایی خارج از استانداردIEEE مانندLLC می‌تواند آن را در تمام شبکه‌ها قابل استفاده کند.
نام وایمکس مخفف عبارات Worldwide Interoperability for Microwave Access است و به معنای دستیابی گسترده و جهانی به امواج مایکرویو به گونه ای است که از قابلیت تعامل و تقابل خرید شارژ مستقیم ایرانسل داخلی برخوردار باشد. وایمکس در سال 2001 میلادی، با هدف انتقال داده به صورت بی سیم معرفی شده و فناوری آن شباهت زیادی به وای فای دارد با این تفاوت که سرعت انتقال و گستره ی آن به مراتب از وای فای بیشتر است.
اتحادیه وایمکس (WiMAX Forum) که به عنوان مرجع مجوزدهی و تست دستگاه ها و تجهیزات وایمکس شناخته می شود، اعلام کرده تا اواخر سال 2008، 62 شرکت خرید شارژ مستقیم ایرانسل در حال توسعه تراشه‌های وایمکس و دستگاه های کاربران نهایی بوده و 37 شرکت نیز در حال ساخت تجهیزات زیرساختی بوده اند و محصولات این شرکت ها تاکنون در توسعه شبکه های وایمکس توسط 407 اپراتور در 133 کشور جهان بکار رفته است. پیش‌بینی می شود که وایمکس در آینده بسیار نزدیک، اینترنت را در کنار شبکه مخابراتى قرار خواهد داد و چنان انقلابى را در این زمینه به‌ وجود خواهد آورد که روشن کردن اکثر کامپیوترهاى قابل حمل، خانگى و یا خاص، مساوى با اتصال آنها به اینترنت باشد.
برد فرکانسی این فناوری از 2 GHz تا 66 GHz متغیر است و پهنای باند آن به ازای هر فرستنده از 1.5 MHz تا خرید شارژ مستقیم ایرانسل MHz 20است که نرخ تبادل اطلاعات آن را تا70Mbps می‌رساند و این عدد باز هم قابل ارتقاست. برد دامنه تحت پوشش این شبکه محدوده‌ای به شعاع 80 کیلومتر است که این مساله می‌تواند برای یک شهر بزرگ با چند آنتن معدود انجام شود.
وایمکس ایرانسل خرید شارژ مستقیم ایرانسل
اطلاعات خرید شارژ مستقیم ایرانسل فنی
در فاز خرید شارژ مستقیم ایرانسل بعد خدمات تلفن اینترنتی (VoIP) به کاربران خانگی و تجاری نیز ارائه می گردد.
کشورما با داشتن جمعیتی جوان و صنعتی روبه رشد، از جمله کشورهای در حال توسعه به شمار می رود که به دلیل نقش مهم ارتباطات در توسعه، برنامه‌ریزی منسجم جهت حرکت به سمت توسعه همه‌جانبه ارتباطات پهن باند‌ در کشور را به امری ضروری بدل می‌سازد. در تابستان 86، سازمان تنظیم مقررات اعلام کرد که در حال مطالعات اولیه جهت صدور مجوز وایمکس در کشور است. پس از اتمام مطالعات اولیه، تهیه متن پروانه، اسناد مزایده و تصویب این امر در کمیسیون تنظیم مقررات، انجام روال قانونی برای برگ‍زاری مزایده و واگذاری مجوز، در دستور کار قرار گرفتو سرانجام در هشتم تیرماه 87، با انتشار متن پروانه رسماً فراخوان خرید اسناد مزایده از سوی سازمان تنظیم مقررات انجام شد؛ هم‌اکنون، پس از انجام خرید شارژ مستقیم ایرانسل مراحل برگزاری مزایده، اپراتورهای ارائه دهنده این سرویس در تمامی استانهای کشور مشخص شده و پروانه فعالیت آنها صادر شده است.
وایمکس توسط IEEE به عنوان پروتکل ۸۰۲٫۱۶ نیز شناخته شده‌است و جایگزینی برای شبکه‌های بی سیم نواحی شهری تعیین شده‌است. این فناوری می‌تواند با امکان دسترسی به بی سیم پهن باند(BWA) فاصله ای معادل ۳۰ مایل (۵۰ کیلومتر) برای ایستگاه‌های ثابت و ۳ تا ۱۰ مایل (۵ تا ۱۵ کیلومتر) را برای ایستگاه‌های سیار پوشش می‌دهد. برعکس آن، استانداردهای شبکه‌های بی خرید شارژ مستقیم ایرانسل سیم محلی برای سیستم Wi-Fi در پروتکل ۸۰۲٫۱۱ در اکثر حالت‌ها تنها به ۳۰ تا ۱۰۰ متر محدود شده‌است.
تا کنون ایرانسل این خدمات را در اکثر خرید شارژ مستقیم ایرانسل شهرهای استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، تهران، خراسان رضوی، خوزستان و فارس ارائه نموده است.
در راستای گسترش سهم بازار و خرید شارژ مستقیم ایرانسل توسعه محصولات و خدمات، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل، برنده مناقصه ارائه این خدمات شده و در تاریخ ١٠ اسفند ١٣٨٧ موفق به دریافت پروانه فعالیت گردید.

برچسب ها خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک ملت , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک مسکن , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک تجارت , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک پاسارگاد , خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک پارسیان , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک اقتصادنوین , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک کشاورزی , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک ملی , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک مهر , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک آینده , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک سپه , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک رفاه , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک صادرات , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک انصار , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک سامان , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک سرمایه , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک سینا , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک کارآفرین , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک کارآفرینی , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک ملی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 1
  • بازدید سال : 3
  • بازدید کلی : 230