loading...
خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل باکارت بانک ملت
س بازدید : 1 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

خرید شارژ































































































































ایرانسل

۱ کمک هزینه خرید تابلو فرش به ارزش ۱۰میلیون ریال خرید شارژ مستقیم ایرانسل
نحوه انصراف از مسابقه:برای لغو خرید شارژ مستقیم ایرانسل عضویت، لطفا کد LAGHV ۱۴۴۵ را به شماره ۸۲۸۲ ارسال نمایید.
۲. خرید شارژ مستقیم ایرانسل نمایشگاه جملات زیبا: DM ۶۰۶۰
برگزارکننده: مؤسسه فرهنگی دیجیتال خرید شارژ مستقیم ایرانسل کلید طلایی جهان معاصر
با پاسخگویی به حداقل خرید شارژ مستقیم ایرانسل ۵ سوال
۱. از کد استراتژی برد با ارسال خرید شارژ مستقیم ایرانسل DM۰ یعنی ارسال عدد صفر(۰) بعد از کد پاسخ مسابقه به ۸۲۸۲ بهره بگیرد. با ارسال این کد، در ارتباط با کلیدیارهای مسابقه و نحوه امتیازدهی و چگونگی دریافت آخرین سئوالی که در مسابقه شرکت کردید راهنمایی می شوید.
شماره خرید شارژ مستقیم ایرانسل پشتیبانی:۰۲۱۸۸۷۳۶۰۶۴
کلیدیارهای راهنما چه کارهایی می توانند انجام دهند و چه کدهایی دارند؟موضوع:مشاهیر و فرهیختگان و دانشمندان ایران و جهان خرید شارژ مستقیم ایرانسل
توجه: هر شرکت کننده فقط می تواند یک جایزه برنده شود. یعنیاگر به عنوان مثال شرکت کننده ای به همه سئوالات پاسخ دهد، در همه مراحل قرعه کشی شرکت داده می شود، ولی اگر برنده بیش از یک جایزه شود، بهترین جایزه به او اهدا می شود، و جوایز دیگر به خرید شارژ مستقیم ایرانسل فرد جایگزین تعلق می گیرد.
در این خرید شارژ مستقیم ایرانسل مسابقه کاربر می تواند با ارسال جملاتی مرتبط با موضوع مسابقه و یا جملات زیبا و جدید امتیاز خود را افزایش دهد.
مثال:DM خرید شارژ مستقیم ایرانسل ۶۰۶۰ zendegi zibast ey ziba Pasand , ziba andishan be zibaee resand
توجه :جوایز با کسر کسورات قانونی به برندگان اهدا می خرید شارژ مستقیم ایرانسل گردد.
راهنمای کلیدیارها خرید شارژ مستقیم ایرانسل و افزایش امتیاز:
جوایز قرعه کشی(امتیاز بیشتر=شانس بیشتر؛ در صورتیکه هر کاربر به تعداد بیشتری سئوال پاسخ دهد، امتیاز بیشتری کسب خواهد نمود و با توجه به اینکه جوایز قرعه کشی به میزان خرید شارژ مستقیم ایرانسل امتیاز کسب شده بستگی دارد شانس شرکت کننده در برنده شدن افزایش خواهد یافت) :
همچنین برای ادامه مسابقه شرکت کننده باید کد PA را با یک فاصله خرید شارژ مستقیم ایرانسل و درج شماره گزینه صحیح به ۸۲۸۲ ارسال نماید.
۱۰۰۰ کارت شارژ ۱۰هزار خرید شارژ مستقیم ایرانسل ریالی
شما هر زمان پس از لغو عضویت می توانید مجددا وارد مسابقه شده و مسابقه را از آخرین سوالی خرید شارژ مستقیم ایرانسل که قبلا پاسخ داده اید ادامه دهید. در اینصورت امتیازات جدید کسب شده به امتیازات قبلی شما افزوده خواهد شد.
امتیاز این جمله خرید شارژ مستقیم ایرانسل زیبا: ۲۰۰۰
تذکر مهم: با لغو مسابقه در هر مرحله از مسابقه، تمامی امتیازات کسب شده برای کاربر محفوظ خواهد ماند و کاربر بر اساس امتیازاتی که تا آن لحظه کسب کرده است در قرعه کشی خرید شارژ مستقیم ایرانسل ها شرکت داده خواهد شد.
تاریخ خرید شارژ مستقیم ایرانسل برگزاری:۱۶ فروردین تا ۳۱ اردیبهشت
هزینه دریافت هر پیامک :۷۵۰ریال خرید شارژ مستقیم ایرانسل
تعداد سئوالات: ۱۸سئوال به همراه ۲ نظرسنجی خرید شارژ مستقیم ایرانسل (مجموعا ۲۰سوال)
۱کمک هزینه خرید خرید شارژ مستقیم ایرانسل تابلو فرش به ارزش ۱۰میلیون ریال
در هر لحظه برای مشاهده امتیاز خود در مسابقه می توانید کد خرید شارژ مستقیم ایرانسل PA ۲۰۲۰ را به ۸۲۸۲ ارسال نمایید.
نحوه اعلام نتایج خرید شارژ مستقیم ایرانسل مسابقه به برندگان:از طریق تماس تلفنی از شماره ۰۹۳۵۱۰۰۰۰۰۰ از طرف ایرانسل به برندگان اطلاع رسانی می شود و بعد از انجام قرعه کشی، اسامی برندگان روی سایت کلید و ایرانسل قرار خواهد گرفت.
بین تمامی خرید شارژ مستقیم ایرانسل شرکت کنندگان مسابقه
۱۰۰۰کارت شارژ ۱۰هزار ریالی خرید شارژ مستقیم ایرانسل
جایزه خرید شارژ مستقیم ایرانسل قرعه کشی کل مسابقه:
با پاسخ به سئوالات امتیاز مشخصی کسب می کنید خرید شارژ مستقیم ایرانسل ولی اگر بخواهید امتیاز خود را افزایش دهید و یا کسری امتیازی که با پاسخ غلط برای شما منظور گردیده، جبران کنید می توانید از کلیدیارهای دارای امتیاز کمک بگیرید، نحوه کسب امتیاز به شرح جدول ذیل می باشد:
نحوه خرید شارژ مستقیم ایرانسل امتیازدهی:
آغاز مسابقه: برای خرید شارژ مستقیم ایرانسل شروع و شرکت در مسابقه شرکت کنندگان می توانند کدOZV ۱۴۴۵ را به شماره ٨٢٨٢ ارسال کنند.
جوایز قرعه کشی: خرید شارژ مستقیم ایرانسل

برچسب ها خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک ملت , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک مسکن , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک تجارت , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک پاسارگاد , خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک پارسیان , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک اقتصادنوین , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک کشاورزی , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک ملی , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک مهر , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک آینده , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک سپه , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک رفاه , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک صادرات , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک انصار , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک سامان , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک سرمایه , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک سینا , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک کارآفرین , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک کارآفرینی , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک ملی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 24
  • بازدید کلی : 251