loading...
خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل باکارت بانک ملت
س بازدید : 3 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

خرید شارژ 















                                                ایرانسل

عوامل تاثیرگذار در خرید شارژ مستقیم ایرانسل کسب امتیاز بیشتر:
فصل بهار در شهرهای ایران خرید شارژ مستقیم ایرانسل
اگر کاربرA خرید شارژ مستقیم ایرانسل مساوی شود ۱۰۰ امتیاز و B هم ۱۰۰ امتیاز کسب میکند.
امتیاز کاربر با شرکت در رقابت خرید شارژ مستقیم ایرانسل دونفره با کاربر دیگری که در همان سوال است مقایسه خواهد شد.
سوالات در خرید شارژ مستقیم ایرانسل قالب ۶ بسته ۲۰ تایی ارائه می شوند که هر هفته سوالات هفته جدید برای کاربران ارسال خواهد شد.
دعوت از خرید شارژ مستقیم ایرانسل دوستان:
هر کاربر یک کد مخصوص به خود خواهد خرید شارژ مستقیم ایرانسل داشت که به وسیله آن می تواند دوستان خود را دعوت نماید. هر کاربر به ازای هر دوستی که در مسابقه دعوت کند ۱۰۰ امتیاز خواهد گرفت
سوالات ۵،۱۰،۱۵،۲۰ مسابقه، سوالات طلایی می باشند که حداقل امتیاز سوالات طلایی در ازای پاسخ صحیح ۵۰۰ امتیاز و حداکثر آن ۲۰۰۰ امتیاز خواهد خرید شارژ مستقیم ایرانسل بود.
خرید شارژ مستقیم ایرانسل سوغات شهرها
جایزه قرعه کشی ویژه: قطعه طلا به ارزش ۲۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال (ویژه شرکت کنندگانی که حداقل به خرید شارژ مستقیم ایرانسل یک سوال پاسخ داده اند)
کلیدواژه قابل استفاده در این مسابقه برای پاسخ دادن به سوالات “SF” می باشد و شرکت کنندگان بایستی شماره گزینه صحیح را با رعایت یک فاصله پس از حرف “SF” در متن پیامک وارد نموده و آن را به خرید شارژ مستقیم ایرانسل شماره ۸۲۸۲ ارسال نمایند.
شماهر زمان پس از لغو عضویت می توانید خرید شارژ مستقیم ایرانسل مجددا وارد مسابقه شده و مسابقه را از آخرین سوالی که قبلا پاسخ داده اید ادامه دهید. در اینصورت امتیازات جدید کسب شده به امتیازات قبلی شما افزوده خواهد شد.
هر کاربر در ازای پاسخ به هر سوال خرید شارژ مستقیم ایرانسل طلایی یک بار شانس شرکت در رقابت دونفره را پیدا خواهد کرد.
رقابت خرید شارژ مستقیم ایرانسل دو نفره:
خرید شارژ مستقیم ایرانسل معرفی اسطوره های ایرانی
آغازمسابقه: خرید شارژ مستقیم ایرانسل
در هر لحظه برای خرید شارژ مستقیم ایرانسل مشاهده امتیاز خود در مسابقه می توانید کد SF ۳۳۳ را به ۸۲۸۲ ارسال نمایید.
- نحوه انصراف: کاربر برای خرید شارژ مستقیم ایرانسل لغو عضویت خود می تواند دستور LAGHV ۷SINرا از طریق پیام کوتاه به شماره ۸۲۸۲ ارسال کند.
اگر شرکت کننده ای به همه سوالات پاسخ داده باشد در بازه زمانی باقیمانده، دریافت سوالات خرید شارژ مستقیم ایرانسل جدید محتواهای مرتبط به نوروز برای وی ارسال می گردد:
نکته: هر کاربر خرید شارژ مستقیم ایرانسل در طول برگزاری مسابقه می تواند حداکثر ۱۰ نفر را به مسابقه دعوت کند.
نحوه خرید شارژ مستقیم ایرانسل امتیاز گیری:
کاربر با ارسال عبارت OZV ۷SINعضو این مسابقه خواهد شد. عضویت در مسابقه و دریافت اولین سوال رایگان است و فقط در ازای ارسال سوالات و استفاده از راهنما از کاربر هزینه کسر خواهد شد. پس از خرید شارژ مستقیم ایرانسل عضویت در مسابقه، سوالات برای کاربر ارسال می شود.
تذکر مهم:با لغو مسابقه در هر مرحله از مسابقه، تمامی خرید شارژ مستقیم ایرانسل امتیازات کسب شده برای کاربر محفوظ خواهد ماند و کاربر بر اساس امتیازاتی که تا آن لحظه کسب کرده است در قرعه کشی ها شرکت داده خواهد شد.
اگر کاربرA برنده شد ۲۰۰ امتیاز کسب خرید شارژ مستقیم ایرانسل میکند.
نکته: کاربران می توانند با کمک به کودکان ناشنوا و هدیه دادن لذت شنوایی به آنها، ۲۰۰ امتیاز خرید شارژ مستقیم ایرانسل کسب نمایند.
سوال اول هر روز بطور اتوماتیک برای ثبت نام کنندگان فرستاده می شود و در صورتیکه کاربر بخواهد می تواند به خرید شارژ مستقیم ایرانسل سوالات بیشتری در آن روز پاسخ دهد.
اگر کاربرA برنده نشد کاربرB ۱۰۰ امتیاز و کاربرA خرید شارژ مستقیم ایرانسل صفر امتیاز کسب خواهد کرد.
جایزه قرعه کشی: ۱۰۲۳ کارت شارژ ۱۰۰۰ خرید شارژ مستقیم ایرانسل تومانی ( روزانه ۳۳ کارت شارژ)
برای کمک، می بایست یک پیامک خالی به ۸۱۱۱۰۱ ارسال نمایید ( مبلغ:۵۰۰ تومان) خرید شارژ مستقیم ایرانسل
کاربران با پاسخ گویی به هر سوال ۱۰۰ امتیاز و به ازای هر سوال نادرست ۵۰ خرید شارژ مستقیم ایرانسل امتیاز دریافت خواهند کرد.
مثال: SF ۳ خرید شارژ مستقیم ایرانسل

برچسب ها خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک ملت , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک مسکن , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک تجارت , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک پاسارگاد , خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک پارسیان , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک اقتصادنوین , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک کشاورزی , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک ملی , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک مهر , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک آینده , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک سپه , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک رفاه , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک صادرات , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک انصار , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک سامان , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک سرمایه , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک سینا , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک کارآفرین , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک کارآفرینی , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک ملی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 26
  • بازدید کلی : 253