loading...
خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل باکارت بانک ملت
س بازدید : 3 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

خرید شارژ

ایرانسل

خریدشارژ مستقیم ایرانسل مخصوص کاربرانی که حداقل ۴۰۰۰ امتیاز در مسابقه کسب کرده اند:
۷- شرکت کنندگان مسابقه، می توانند با ارسال عبارت APWIN به شماره ۸۲۸۲ از طریق پیامک خریدشارژ مستقیم ایرانسل از وضعیت خود در مسابقات مطلع شوند.
با نظر به موارد فوق و با توجه به اینکه در مسابقات پیامکی در ازای هر درخواست، یک پیامک ۵ قسمتی (معادل ۵ پیامک) برای مشترکین ارسال می گردد، قیمت پاسخگویی به هر خریدشارژ مستقیم ایرانسل سوال معادل ۱۲۰۰ ریال محاسبه گردیده است
خریدشارژ مستقیم ایرانسل جوایز قرعه کشی کل مسابقه:
تذکر مهم: هر شرکت کننده در این مسابقه حداکثر یک جایزه برنده خواهد شد. ( یعنی اگر شرکت کننده ای ۲ جایزه برنده شود بهترین جایزه به او اهدا می گردد و خریدشارژ مستقیم ایرانسل جایزه دیگر به نفر جایگزین اهدا خواهد شد)
۱ کمک هزینه ۶۰۰ میلیون ریالی خرید خریدشارژ مستقیم ایرانسل آپارتمان(مخصوص یک نفر)
کاربران می توانند از شنبه تا پنج شنبه با خریدشارژ مستقیم ایرانسل شماره پشتیبانی:۸۹۵۱۵۲۵۳ برای کسب اطلاعات بیشتر، تماس حاصل نمایند.
هر پاسخ صحیح ۱۰۰ خریدشارژ مستقیم ایرانسل امتیاز و پاسخ غلط ۵۰ امتیاز دارد. در صورت پاسخ غلط، سوال بعدی برای کاربر ارسال می گردد.
۲- ارسال OZV YASIN به شماره ۸۲۸۲ در مسابقه عضو خریدشارژ مستقیم ایرانسل می شود.
- نحوه انصراف: کاربر برای لغو عضویت خود میتواند دستور LAGHV YASIN را از طریق پیام کوتاه خریدشارژ مستقیم ایرانسل به شماره ۸۲۸۲ ارسال کند.
- تذکر : خریدشارژ مستقیم ایرانسل جوایز با کسر کسورات قانونی به برندگان اهدا می گردد.
یاور مسابقه: خریدشارژ مستقیم ایرانسل
جوایز خریدشارژ مستقیم ایرانسل روزانه :
مخصوص خریدشارژ مستقیم ایرانسل کاربرانی است که حداقل به یک سوال در روز پاسخ داده باشند و قرعه کشی جوایز روزانه در پایان هر هفته انجام می گیرد:
قرعه کشی پایان ماه، معمولا ۲ هفته پس از اتمام مسابقه برگزار می شود و اطلاع‌رسانی به خریدشارژ مستقیم ایرانسل برندگان از روش های زیر صورت می گیرد:
اعلام برندگان: خریدشارژ مستقیم ایرانسل
امتیاز بیشتر=شانس بیشتر: در صورتیکه هر کاربر به تعداد بیشتری سئوال پاسخ دهد، امتیاز بیشتری کسب خواهد نمود و با توجه به اینکه جوایز قرعه کشی به میزان امتیاز کسب شده خریدشارژ مستقیم ایرانسل بستگی دارد شانس شرکت کننده در برنده شدن افزایش خواهد یافت.
کیوورد قابل استفاده در این مسابقه برای پاسخ دادن به سوالات “YA” می باشد و شرکت کنندگان بایستی شماره گزینه صحیح را با رعایت یک فاصله پس از حرف “YA” در متن پیامک وارد نموده خریدشارژ مستقیم ایرانسل و آن را به شماره ۸۲۸۲ ارسال نمایند.
سوال اول هر روز بطور اتوماتیک برای ثبت نام کنندگان فرستاده می شود و در صورتیکه کاربر بخواهد می تواند به سوالات بیشتری در خریدشارژ مستقیم ایرانسل آن روز پاسخ دهد .
در این مسابقه ربات هوشمندی به نام "یاور" YAVARبه کاربر معرفی می شود که در هر مرحله از مسابقه در کنار او بوده و به کاربر در پاسخ به سوالات و افزایش امتیازات کمک می کند. کاربران همواره با ارسال YAVAR به خریدشارژ مستقیم ایرانسل ۸۲۸۲ می توانند از یاور مسابقه راهنمایی دریافت کنند.
مثال خریدشارژ مستقیم ایرانسل YA ۲ :
۴- خریدشارژ مستقیم ایرانسل نحوه قیمت گذاری:
خریدشارژ مستقیم ایرانسل ۳ کمک هزینه ۳۰ میلیون ریالی سفر به حج
تذکر مهم: با لغو مسابقه در هر مرحله از مسابقه، تمامی امتیازات کسب شده برای کاربر محفوظ خواهد ماند و خریدشارژ مستقیم ایرانسل کاربر بر اساس امتیازاتی که تا آن لحظه کسب کرده است در قرعه کشی ها شرکت داده خواهد شد.
۵- خریدشارژ مستقیم ایرانسل نحوه انتخاب برندگان:
هر ۱۰ سوال، سوال طلایی ۵۰۰ امتیازی وجود دارد و پاسخ غلط به این سوال نیز ۵۰ خریدشارژ مستقیم ایرانسل امتیاز دارد( بسته طلایی امتیازی)
جوایز خریدشارژ مستقیم ایرانسل پایان ماه( امتیازی) :
۳- نحوه امتیاز گیری: خریدشارژ مستقیم ایرانسل
مخصوص کاربرانی که حداقل ۱۰ سوال را در مسابقه پاسخ داده خریدشارژ مستقیم ایرانسل اند:
۸- خریدشارژ مستقیم ایرانسل همچنین با برندگان از طریق شماره ۰۹۳۵۱۰۰۰۰۰۰تماس گرفته خواهد شد.
عضویت در مسابقه و خریدشارژ مستقیم ایرانسل دریافت اولین سوال رایگان است و فقط در ازای دریافت پیامکهای بعدی از کاربر هزینه کسر خواهد شد. پس از عضویت در مسابقه، سوالات برای کاربر ارسال می شود
۱- خریدشارژ مستقیم ایرانسل ارسال پیامک به شماره ۸۴۸۲۴
ارسال پیامک به۸۲۸۲ رایگان می باشد این بدین معنی است که مشترکین برای ارسال OZV YASIN به ۸۲۸۲ هزینه ای پرداخت نمی کنند. ولی با توجه به اینکه این سرویس بعنوان یک سرویس ارزش افزوده خریدشارژ مستقیم ایرانسل به شمار می آید مشترکین فقط در ازای پیامک های دریافتی از سیستم هزینه پرداخت می کنند.
۲ صندوقچه خریدشارژ مستقیم ایرانسل اسکناس ۳۰ میلیون ریالی
در هر لحظه برای مشاهده امتیاز خود ، می توانید عبارت EMTZ را به ۸۲۸۲ خریدشارژ مستقیم ایرانسل ارسال نمایید.
کاربر با استفاده یکی از روشهای زیر می تواند در مسابقه عضو خریدشارژ مستقیم ایرانسل شود:
شما هر زمان پس از لغو عضویت می توانید مجددا وارد مسابقه شده و مسابقه را از آخرین سوالی که قبلا پاسخ داده خریدشارژ مستقیم ایرانسل اید ادامه دهید. در اینصورت امتیازات جدید کسب شده به امتیازات قبلی شما افزوده خواهد شد.
- آغازمسابقه خریدشارژ مستقیم ایرانسل
۳۰ شمش طلای ۱۰ میلیون ریالی در ۳۰ روز خریدشارژ مستقیم ایرانسل ۳۰ کمک هزینه سفر به کربلا به مبلغ ۵ میلیون ریال در ۳۰ روز
۶- جدول خریدشارژ مستقیم ایرانسل امتیازات

برچسب ها خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک ملت , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک مسکن , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک تجارت , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک پاسارگاد , خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک پارسیان , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک اقتصادنوین , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک کشاورزی , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک ملی , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک مهر , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک آینده , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک سپه , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک رفاه , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک صادرات , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک انصار , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک سامان , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک سرمایه , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک سینا , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک کارآفرین , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک کارآفرینی , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک ملی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 4
  • بازدید کلی : 231