loading...
خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل باکارت بانک ملت
س بازدید : 3 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

خرید شارژ

ایرانسل

خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی یافتن گنج
پاسخ خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی صحیح به سوال جادویی (استفاده از قالیچه پرنده)
- گنج: خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی
هر شرکت‌کننده یک کد منحصر به فرد دریافت می کند که با کمک آن می تواند خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی دوستان خود را دعوت کند تا با ارسال آن کد به ۸۲۸۲ به طور مجازی جزء تماشاچیان وی شوند.
- خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی سوخت:
- سوال اول هر روز بطور اتوماتیک برای ثبت نام کنندگان فرستاده می شود خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی و در صورتیکه کاربر بخواهد می تواند با پاسخ به سوالات بیشتر به سمت شهر اصلی مربوط به آن روز هدایت شود.
کاربر با ارسال پیامک خالی به ۲۰۱۲در بازی عضو می شود. عضویت در بازی و دریافت اولین سوال رایگان است و فقط در ازای دریافت پیامکهای بعدی از کاربر خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی هزینه کسر خواهد شد. پس از عضویت در بازی، سوالات برای کاربر ارسال می شود.
تذکر خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی مهم:با لغو مسابقه در هر مرحله از مسابقه، تمامی امتیازات کسب شده برای کاربر محفوظ خواهد ماند و کاربر بر اساس امتیازاتی که تا آن لحظه کسب کرده است در قرعه کشی ها شرکت داده خواهد شد.
در مسیر بین شهر‌ها خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی به صورت اتفاقی برای برخی از کاربران اعلام می‌شود که در یکی از شهرهای اطراف آن‌ها گنج وجود دارد و فاصله کیلومتری هوایی تا گنج به وی اعلام ‌می‌شود. کاربر در صورت تمایل به شهرهای اطراف رفته و هر بار به وی فاصله تا گنج اعلام خواهد شد .گنج میتواند امتیاز یا بنزین باشد. پس از یافتن گنج مسیر ادامه خواهد داشت.
کلیدواژه خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی قابل استفاده در این بازی برای پاسخ دادن به سوالات “SA” می باشد و شرکت کنندگان بایستی شماره گزینه صحیح را با رعایت یک فاصله پس از حرف “SA” در متن پیامک وارد نموده و آن را به شماره ۸۲۸۲ ارسال نمایند.
کاربران پس از عبور از تمامی شهرها و بازگشت به شهر مبدا،۵۰۰ امتیاز خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی دریافت می‌کنند.
تعداد مسیرهای کوتاه بین شهرهای اصلی برای پیمودن مشخص است و کاربران به اندازه طی کردن این مسیر بنزین در اختیار خواهند داشت خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی تا به شهر مبدا برسند.اگر کاربری بخواهد از مسیر دورتری برود و یا بنزینش تمام شود باید میزان بنزین خود را افزایش دهد. این کار از دو طریق امکان پذیر است:
ثبت خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی نام:
- نحوه انصراف:کاربر برای لغوعضویت خود میتوانددستور LAGHV MASHAL خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی را از طریق پیام کوتاه به شماره ۸۲۸۲ ارسال کند.
- آغازبازی:‌در این بازی کاربر حرکت خود را از شهر دلخواه خود شروع می‌کند و هر روز باید از شهرهای ایران گذشته و به مقصد روزانه خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی خود برسد. کاربر باید در پایان ماه بتواند خود را به شهر مبدا حرکت برساند. حدفاصل هر دو شهر مقصد،تعدادی شهر فرعی وجود دارد که کاربر با عبور از بین این شهرها باید نزدیک‌ترین مسیر تا مقصد را بیابد. در پیامک دریافتی پس از مشخص شدن شهر مبدا و مقصد، چندشهر به کاربر پیشنهاد خواهد شد که وی باید از طریق انتخاب نزدیکترین مسیر هوایی به مقصد برسد و در جواب باید یکی از آنها را انتخاب کند.
کاربران با رسیدن به هریک از سی و یک شهر اصلی ۱۰۰ امتیاز دریافت می کنند. خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی
هر شرکت کننده در آغاز خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی بازی به اندازه یک مخزن ۷لیتری بنزین هدیه می گیرد.
شماهر زمان پس از لغو عضویت می توانید مجددا وارد مسابقه شده و مسابقه را از آخرین سوالی که قبلا پاسخ خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی داده اید ادامه دهید. در اینصورت امتیازات جدید کسب شده به امتیازات قبلی شما افزوده خواهد شد.
خریدبنزین خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی با استفاده از امتیاز: درزمان اعلام اتمام بنزین اگرکاربر گزینه های مسیر را انتخاب نمایدٰ به طور اتوماتیک ۱۰۰متیاز از وی کاسته شده و ۵ لیتربنزین به وی داده میشود.
در هر لحظه برای مشاهده امتیاز خود در خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی مسابقه می توانید کد SA ۳۳۳ را به ۸۲۸۲ ارسال نمایید.
- بازدیدازمکانهای خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی دیدنی:
دعوت از خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی همسفران
نحوه امتیاز خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی دهی:
خریدبنزین با پرداخت هزینه: کاربر می تواند با ارسال کدNAFTبه شماره ۸۲۸۲، ۵ لیتربنزین خریداری بکند در اینصورت ۹۹۰ریال از شارژ وی کسر خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی خواهد شد .
مثال: SA ۳۰۵ خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی
جایزه خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی قرعه کشی : قطعه طلا به ارزش ۳۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال ( امتیاز بیشتر = شانس بیشتر)
با رسیدن به هر شهر اصلی(شهر مقصد)، به کاربر پیشنهاد داده می‌شود تا به یکی از مکان‌های اصلی شهر برودو از آن دیدن خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی نماید. امتیازی که کاربر از بازدید این مکان دریافت میکند از ۵۰ تا ۵۰۰ امتیازخواهدبود. پارامترهایی مانندتعداد همسفران و مکان انتخابی در امتیاز وی تاثیر گذاراست.
سایر راه های کسب امتیاز (در ادامه خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی در خصوص هر یک توضیحات مفصل ذکر شده است):

برچسب ها خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک ملت , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک مسکن , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک تجارت , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک پاسارگاد , خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک پارسیان , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک اقتصادنوین , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک کشاورزی , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک ملی , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک مهر , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک آینده , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک سپه , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک رفاه , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک صادرات , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک انصار , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک سامان , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک سرمایه , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک سینا , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک کارآفرین , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک کارآفرینی , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک ملی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 19
  • بازدید کلی : 246